31 жовтня 2020 о 10:00 в Римо-католицькій парафії св. Йоана Павла ІІ у м. Львові (Сокільники, вул. Стрийська, 6, перша зупинка за автовокзалом у напрямку Ашану) відбудеться міжконфесійна молитва. Запрошують усіх бажаючих свідчити про єдність християн. Інфо: 0975170642.
Це буде зустріч протестатнських та римо-католицьких спільнот.
Подія відбудеться у річницю підписання католицькою та протестанською церквою Декларації про виправдання (1999р.).
Фрагменти декларації про виправдання (1999):
1.Вчення про виправдання було центральним для Лютеранської Реформації XVI століття. Це вважалося першою і основною статтею для неї, яка одночасно є володарем і суддею над усіма напрямками християнської науки. Докторина виправдання у версії Реформації, підкреслюючи її особливу важливість, підлягала надзвичайній обороні проти римо-католицького богослов’я та Церкви тієї епохи, які зі свого боку представляли та захищали іншу форму вчення про виправдання. Тут, з точки зору Реформації, було ядро всієї полеміки. У лютеранських деномінаційних книгах та на Соборі Тренденту Римо-Католицької Церкви були доктринальні засудження, які залишаються чинними донині та мають різні церковні наслідки. Ця особлива позиція вчення про виправдання збереглася в лютеранській традиції до сьогодні. Тому вона від самого початку займала важливе місце в офіційному лютерансько-католицькому діалозі. 3. Особливо ми хотіли б звернути вашу увагу на доповіді “Євангеліє і церква” (1972) та “Церква і виправдання” (1994) Спільної комісії римо-католицько-євангельсько-лютеранських, звіт “Виправдання вірою” (1983) Католицько-лютеранської групи для діалогу в США та в дослідженні “Чи є доктринальні засудження різного характеру в церкві” (1986) Вселенської робочої групи євангельських та католицьких теологів у Німеччині. Деякі з перелічених документів пройшли офіційний процес прийому. Важливим прикладом є обов’язкова позиція, яку Об’єднана євангелічно-лютеранська церква разом з іншими Церквами, що належать до Євангельської церкви Німеччини, взяла на себе Дослідження доктринальної засуди (1994), надавши цій позиції найвищий ступінь церковного визнання. 4. Усі перелічені доповіді про діалог та позиції щодо них свідчать про те, що в області розгляду доктрини виправдання існує висока ступінь спільності думок та спільної думки. Тому настав час підвести підсумки та узагальнити результати діалогів з виправданням таким чином, щоб наші Церкви з необхідною точністю та стислістю повідомляли про загальний хід переговорів, і в той же час дозволяли їм коментувати їх в обов’язковому порядку